Poslední dvě soboty jsme trávili na kurzech Kuby Fišera, na sociálních sítích známého jako Kubjaszcom. Už od prvního telefonátu, kdy jsme domlouvali spolupráci, jsem z něj měla opravdu dobrý pocit a musím říct, že moje očekávání 100% naplnil a naše posluchače taky. 

Mnoho lidí, obzvlášť těch nad 30 let, řeší, jestli a jaký význam vůbec Instagram pro ně a jejich firmy má. A tak bylo na Kubovi všem ukázat, co od Instagramu čekat a jak se jím ve finále bavit. Skvělá byla jeho upřímnost, že úspěch nepřijde hned po prvním postu se správnými hashtagy, ale že i tady stojí za vším tvrdá dřina a denodenní rutina. Nejde jen o to mít dostatek fotek ke sdílení, ale mít i čas na komunikaci s vašimi fanoušky. Čas na vyhledávání inspirace a třeba i potenciálních klientů. Mnoho účastníků se shodlo, že to, co jim chybí, není materiál, ale právě ten čas.

Instagram je velmi vizuální sociální platforma, kde se člověk musí prosadit „něčím jiným“. Vlastním zajímavým obsahem, který nebude nudný a zároveň bude snadno identifikovatelný. Proto je dobré se nad obsahem a vlastně celou strategií svého instagramového účtu dopředu zamýšlet. A to nejen jako firma, ale i jako osoba. Jak sám Kuba říká, je dobré si vymýšlet i projekty, které vám pomohou se dostat mezi lidi. Jeden takový zrovna na letošní rok spustil. Jmenuje se #365project #fotkukazdejden. Tenhle projekt je jednoduchý, ale ve finále dost náročný. Každý den na svém Instagramu cca 150 instagrammerů od letošního roku zveřejňuje jednu fotku. Zdá se to jako banalita, ale zkuste, byť na jeden týden, sdílet jednu fotku denně. Jednu fotku s textem. A samozřejmě hashtagy.

Kuba zároveň dokáže velmi dobře poradit firmám, jak spolupracovat s influencery, protože i on sám jedním takovým úspěšným je. A vlastně velmi dobře poradí i naopak, jak vhodně upozorňovat na své soukromé profily právě firmy, se kterými byste rádi navázali spolupráci zase vy. A těch věcí, které vám na kurzu prozradí, je ještě mnohem víc. Vše má osobně vyzkoušeno a nebojí se o tom mluvit. Dozvíte se o tom, proč si zaplatit aspoň malou reklamu na Instagramu nebo se jemně dotkne i formálnosti jednolitých sterilních profilů.

Ale tohle všechno a mnohem víc si už budete muset přijít poslechnout osobně. Registrace na kurzy v Praze a Brně najdete zde.

Cover photo: Freecolina