Martina Votrubová

Bio lektora

Vášnivá instagramistka, která se prací s touto sociální sítí živí. Vystudovala obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově a v agentuře Peppermint má za sebou instagramové a influencer kampaně a správu instagramových účtů velkých zadavatelů jako jsou T-Mobile, Milka, Aperol Spritz, Jägermeister, Mattoni či Seat, Sazka, Jacobs, Pickwick či Metaxa.

Instagram je její denní chléb jak v práci tak v osobním životě. Svůj soukromý účet @aki_brusinka používá jako jakýsi vizuální deník nejen ze svých cest, má ráda landscape fotografii, portréty a topshoty (#flatlay).

Dále se věnuje kampaním na Facebooku, ale i nových sociálních sítích jako je Snapchat či Periscope. Svoje dvě největší vášně, fotografii a marketing, spojuje právě při práci s Instagramem a může tak nabídnout názor fotografa, marketéra a zároveň vhled do instagramové komunity a mezi její influencery.

(Profilová fotografie lektorky: Hynek Hampl)

Osobní stránky lektora:

www.akivotrubova.cz

http://www.instagram.com/akivotrubova

Instagram jako business platforma

Instagram jako business platforma

aneb jak na tuto síť marketingově

Úroveň kurzu: 2
Jak být úspěšný na Instagramu nejen díky fotkám

Jak být úspěšný na Instagramu nejen díky fotkám

Na kurzu se dozvíte, jak správně fotografovat pro instagram, jak pracovat s komunitou a jak vybudovat úspěšný profil s tisíci followers za několik měsíců.

Úroveň kurzu: 3
Jak být úspěšný na Instagramu II.

Jak být úspěšný na Instagramu II.

Jakými směry se může ubírat váš Instagram, jak pracovat s kompozicí a jak upravovat fotky (ne)jen v apliakci VSCO.

Úroveň kurzu: 1
Insta-stories a influenceři

Insta-stories a influenceři

od filtrů s pejsky až po úspěšné marketingové kampaně

Úroveň kurzu: 1